אופק לבוגרים

אנו מאמינים כי: השכלה, משלח יד, שירות משמעותי יהפכו את האדם: מצליח יותר, חזק יותר, שמח יותר

“השמיים הם הגבול”.

מאז שנת 2005, עמותת פידל מעניקה לבני הנוער סביבה תומכת ומעודדת ובסיס קבוצתי חזק ויציב, להעלאת והעצמת ביטחונם העצמי, צמיחתם והצלחת פידל מטפחת את תחושת שייכותם לקהילה, תוך יצירת רשת חברתי שמשפיע על המציאות באזור מגוריהם.
תוכנית מנהיגות צעירה מתוך אמונה גדולה ומטרה ברורה, לבנות ולהצמיח את דור מנהיגי העתיד של ישראל מתוך הקהילה. במהלך שלוש השנים, הנערות והנערים עוברים מהפך משמעותי בפיתוח זהותם יכולת מנהיגותית, ביטחון וביטוי אישי. תכנית המנהיגות מאגדת בני נוער מבתי ספר שונים ברחבי העיר שבה התוכנית פועלת.
לאחר השקעה כה רבה במהלך השנים, חייבים להמשך את הקשר בתקופת שירותם הצבאי, בהתלבטות מה ללמוד באוניברסיטה, במכללה ובחיפוש תעסוקה אשר הולמת את כישוריהם.
לכן אחד היעדים שעמותת פידל הציבה לעצמה בשנים הקרובות שימור בוגרים, מרכזי
נוער ומנהיגות צעירה. הרשתות החברתיות מהווה מרכיב מרכזי בהתקשרות בין בני האדם בכלל בין הדור הצעיר בפרט אחד הקשיים של בני נוער יוצאי אתיופיה הינו, העדר רשת חברתית טובה שיכולה לתת מענה או במה להתייעצויות בתחומים מגוונים. כדי לשמור, את הקשרים החברתיים שנרקמו בתקופת מרכז הנוער צריך להמשיך לשמור את הקשרים אלו גם לאחר סיום הלימודים קרי סיום תיכון, כדי לחזק וליצור רשת חברתית טובה עמותת פידל מקימה ארגון בוגרים שישמש בסיס לשמירת הקשרים שנוצרו במהלך תקופת שהותם בתוכניות פידל גם לאחר מכן.

רוצה להיות חלק מקהילת הבוגרים שלנו? לחצו כאן 

מטרות אופק לבוגרים

ארגון הבוגרים, מהווה במה ורשת חברתית שיצרו קשר בין הבוגרים והבוגרות של פידל אשר יהווה מקום למפגש חברתי ולהיוועצות בתחומים:

  • צבא, יעוץ והכוונה לשירות משמעותי, שנת שירות, מכינות וכו.
  • לימודים, הכוונה לבחירת לימודים באקדמיה מקצוע עם סיכוי גבוה למצוא עבודה לאחר הלימודים ועם הכנסה טובה.
  • תעסוקה, להרחיב את רשת החברתית של הבוגרים, להכין את הבוגרים לעולם התעסוקה של המחר, לחבר את הבוגרים למעסיקים פוטנציאליים עם פיתוח קריירה.
  • ומאידך עמותת פידל תציעה ותקיים עבור הבוגרים והבוגרות שלה, פעילויות העשרה בתחומים מגוונים, מפגש עם מודלים לחיקוי.

אוכלוסיית היעד

  • הבוגרות והבוגרים, שסיימו את תוכניות מרכזי נוער ומנהיגות צעירה.
  • צבא, מסגרות, שנת שירות, מכינות, שירות לאומי וכו.
  • מסגרות להשכלה גבוהה, מסגרות ללימודיים מקצועיים.
  • מעסיקים פוטנציאליים, שיכולים לתת מענה הולם לאוכלוסיית היעד.
  • מוסדות להשכלה גבוהה.
All Rights Reserved © 2024
בניית אתרים: בלודוט סטודיו. מיתוג. פרסום. דיגיטל.